RealMotor


27.10.2012. – Avala II Subota: Odlično prolazno vreme

Real MotorsportTehnički pregled, dva treninga i dve trke, i sve ono između. Nekoliko odustajanja, dva izletanja naših vozača, srećom bez povreda i neotklonjivih posledica. Nezapamćeni broj gledalaca i izrazito pozitivna atmosfera i među takmičarima i među gledaocima, pravi lepi sportski spektakl.

Takmičarski duh udružen sa duhom solidarnosti. Lepo vreme. Tehnika koja bezmalo besprekorno funkcioniše i bezbednosne mere koje su, na veliko zadovoljstvo organizatora u „prolaznom vremenu“, dale očekivane efekte.






Real Motorsport Na stazi su se okupili veterani, aktuelni šampioni, debitanti. Mimo staze javljali su se, i dalje se javljaju, oni koji nisu mogli da budu na Avali, iz zemlje i okruženja, podrškom, pozdravima, prilozima za akciju solidarnosti sa kolegom vozačem.

Vožena su dva treninga i dva specijalna ispita, i ostvareni neki sjajni rezultati. U svojim klasama pobede su zabeležili DUŠAN BORKOVIĆ, SRĐAN VIŠNJIĆ, VLADIMIR ILIĆ, DRAGAN ZLATKOVIĆ, ZVEZDAN JOVANOVIĆ ZEKA, PETAR JOVANOVIĆ, kao i mladi DRAGAN GAGI FILIPOVIĆ koji je ostvario prvu pobedu na brdskoj stazi u karijeri.




Real MotorsportDuca Borković odvezao je prvu trku dana u vremenu 2:06.46, malo slabije od rekorda postavljenog na prvoj ovogodišnjoj brdskoj trci na Avali (2:06.25). Ukoliko vreme dozvoli, možda će rekord pasti sutra. U sutrašnjoj trci voziće ponovo i Todor Stamenković, čiji je Lancer već spreman u momentu kada ovo pišemo, kao i Ivan Mandić u 106-ici.

Zbog noćašnjeg pomeranja „kazaljki“ i velikog broja učesnika, kako bi vožnje mogle da se okončaju za videla, otkazan je jedan od dva treninga pred sutrašnju trku, tako da se trening vozi u 10:30h a prva trka startuje tačno u podne.



 


Serbia Rally - dan posle

Real MotorsportProteklog vikenda održan je 45. Serbia Rally. Takmičarski deo sastojao se od 15 brzinskih ispita ukupne dužine 201,9 kilometara, podeljenih u pet različitih sekcija. U subotu su takmičari vozili brinske ispite u blizini Valjeva, s tim da su prvi i drugi "brzinac" zbog izvesnih teškoća voženi kao etape. Posle odlično odveženog 4. brzinskog ispita posada Real Motorsporta Nikola Miljković / Nebojša Pejčić završila je trku posle izletanja sa staze u 5. "brzincu". Ljubiša Čulić je sa svojim suvozačem Vitomirom Crnogorcem morao da odustane u poslednjem ispitu posle odličnih vožnji u šest ispita zbog pucanja menjača.

Od 30 prijavljenih takmičara, trku je prvog dana završila 21 posada. Vozač Ral Motorsporta Todor Stamenković sa svojim suvozačem Bratislavom Jovanovićem zauzeo je treće mesto zaostajući iza mađarske posade 4 sekunde i sa prednošću nad turskim vozačem Avčijem od skoro 14 sekundi...




Real Motorsport U nedelju su voženi brzinski ispiti u kategorijama za bodovanje za domaći i za evropski šampionat. Na programu su bila po dva prolaska stazama u okolini Beograda: Košutnjak, Lisović i Avala, ali je drugi brzinski ispit vožen kao etapa. Naš vozač Gianluca Rocco sa suvozačem Jovan Isailovićem odustao je već u prvom ispitu nakon izletanja sa staze. Posada Real Motorsport Stamenković / Jovanović brzom i atraktivnom vožnjom najveći deo trke je zauzimala drugo mesto, zauzela je 3. mesto Otvorenog šampionata Srbije i pored pucanja gume na Lanceru. Petar Pejić ja svojim suvozačem Vitomirom Crnogorcem zauzeo 14. mesto u domaćem šampionatu.





Real MotorsportNakon odustajanja apsolutnih favorita Ilijeva i Gjoševa, bugarski automobilisti Krum Dončev i Petar Jordanov u "Pežou 207" pobednici su tradicionalnog 45. SerbiaRally, najstarijeg takmičenja ove vrste u našoj zemlji. Drugi su Mađari Zoltan Bešenjij i Julijana Nirfasa za volanom Subarua. Treće mesto zauzela je turska posada Jagiz Avči-Bahadir Gucenmez u Ford Fijesti, što im je bilo dovoljno da osvoje Kup Istočne Evrope. Najbolje plasirana mešovita domaća posada, Vladica Rabrenović i Radmil Radivojević, u "Renou Klio" završila je na četvrtom mestu u generalnom plasmanu i prvom u klasi 3 Otvorenog šampionata Srbije.



 


13/14.10.2012. - Startuje Serbia Rally

Real Motorsport Serbia Rally

Predstojećeg vikenda, od 12. do 14. oktobra, održaće se 45. izdanje najprestižnijeg i najznačajnijeg takmičenja u oblasti autosporta u našoj zemlji - Rally Serbia. Organizator takmičenja je Srpski automobilski savez (SAS).

Za start relija na Trgu Republike u Beogradu najavljen je za 12.10.2012. u 18:00h i veliki koncert Kikija i Pilota, sa BG Sindikatom kao specijalnim gostima.

Takmičarski deo 45. Rally Serbia sastoji se od 15 brzinskih ispita ukupne dužine 201,9 kilometara, podeljenih u pet različitih sekcija. U subotu će takmičari morati po tri puta da savladaju brzinske ispite u blizini Valjeva: Raković, Divčibare i Lastra, a u nedelju ih očekuju dva prolaska brzinskim ispitima u okolini Beograda: Košutnjak, Lisović i Avala. Direktor relija, Ivan Jevtić, istakao je da se organizacija odvija prema unapred utvrđenom planu i da je sve spremno za start takmičenja. Ceremonijalni start takmičenja, biće održan u petak, 12. oktobra na Trgu Republike, sa početkom u 18:00, posle kojeg će uslediti veliki koncert Kikija i pilota. Na listi prijavljenih takmičara se nalaze 34 posade, od čega 14 posada iz inostranstva.

Za Real Motorsport voziće: Todor Stamenković / Bratislav Jovanović (Mitsubishi Lancer EVO IX) u klasi 3, Nikola Miljković / Nebojša Pejičić (Honda Civic) u klasi 8, i Gianluca Rocco / Jovan Isailović (Ford Sierra Cosworth) u klasi 3.


6/7.10.2012. - Zlatiborski reli: Nikolin sjajni trijumf

Real MotorsportProteklog vikenda održan je 1. Zlatiborski reli, treće ovogodišnje takmičenje za Otvoreni Reli Šampionat Srbije AMSS, u uspešnoj organizaciji ASK Užice reli tima a uz pomoć lokalnih pokrovitelja i sponzora. Nakon ceremonijalnog starta u 18:30h u subotu, s vožnjom se startovalo pod reflektorima u 19:15h na brzincu Tić polje, a za nedelju, 7. oktobra, bilo je predviđeno šest specijalnih ispita, s početkom od 11:00 časova, i to po tri prolaza brzincima Utrobe i Sirogojno. Zbog vezanih kašnjenja organizator je, ipak, bio prinuđen da otkaže poslednji prolaz stazom Sirogojno na kraju drugog trkačkog dana.

Na spisku prijavljenih takmičara nalazila se 21 posada, na startu se pojavilo 18, međutim hirovite i zahtevne zlatiborske staze, uske i prepune šodera i rizle, prepolovile su njihov broj tako da je takmičenje završilo svega 10 vozila, pri čemu je dosta vozila pretrpelo ozbiljna oštećenja (nedelju dana pred Reli Srbija). Subotnju vožnju završilo je 17 posada, naime pobednik u klasi sa Ubskog relija, Dejan Andrić, izleteo je na kilometar pre cilja i odustao.

Real MotorsportPosle sjajne vožnje i tesne pobede ispred Nikole Miljkovića na početnom noćnom specijalnom ispitu Tić polje, kada je ostvario više od 12 sekundi prednosti ispred Vladice Rabrenovića, prvi je u nedelju odustao glavni kandidat za pobedu, naš Todor Stamenković.

Već na konferenciji za novinare pre početka takmičenja, trenutni lider generalnog plasmana kao da je nešto predosetio:
"Prošao sam stazom nekoliko puta i moram reći da mi se lično ne sviđa jedino brzinac Utrobe, pre svega jer je prilično uzan, tako da gabariti mog „micubiši lansera“ baš i nisu prikladni za takav put. Ostala dva specijala su po mojoj meri". Doduše, na Utrobama ga je ipak kvar prisilio da odustane, naime – pukao je reduktor menjača već na startu ovog brzinskog ispita i ostavio ga bez šanse za osvajanje bodova.

Real MotorsportBodove Real Motorsportu ipak je doneo najmlađi šampion Srbije na kružnim i brdskim stazama, sedamnaestogodišnji Nikola Miljković sa Hondom Civic, i to dosledno briljantnom, superiornom vožnjom na dve koncepcijski različite i teške staze koje su izbacile mnoge iskusnije vozače,ostvarivši uspeh za pamćenje i završivši na podijumu kao pobednik u generalnom plasmanu i u klasi N3. Trijumfom na Zlatiboru Miljković izbija na drugo mesto generalnog plasmana otvorenog šampionata AMSS-a u reliju i prvo mesto klase N3.

Uprkos brojnim odustajanjima, organizatori relija, ekipa koja je zbog tragičnih događaja na brdskoj trci Tara pre samo mesec ipo dana naglo prekinula pripremne radnje u saorganizaciji relija na toj susednoj planini, izrazila je posebno zadovoljstvo jer je ceo spektakl prošao bez i najmanjeg incidenta.

Real Motorsport se pridružuje čestitkama Užičanima na organizaciji sa željom da Reli Zlatibor postane tradicionalna manifestacija međunarodnog karaktera.

Real MotorsportREZULTATI Generalni plasman: 1. N. Miljković – N. Pejičić, 2. V. Rabrenović – R. Radivojević, 3. M. Cvjetičanin – V. Tomić, 4. V. Mirčić – B. Smiljanić, 5. N. Vićentić – B. Pijević


 


29/30.09.2012. – Banja Luka:

Real MotorsportU organizaciji AMK „Brkić servis“ iz Banja Luke i "GM Racing tima" iz Gornjeg Milanovca u subotu i nedelju 29. i 30.9.2012. godine održana je na stazi u Zalužanima kod Banja Luke dupla kružna trka. Vožena je treća trka regionalnog FIA KUP-a Bezbednost na putevima, a Nagrada GM Racinga bodovala se i za otvoreni šampionat AMSS-a, Republike Hrvatske, AF Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Republike Srpske. Dupli trkački vikend u Zalužanima stvorio je organizatorima dodatne obaveze i odgovornosti, međutim oni su taj posao obavili skoro perfektno, učinivši sve da se kvalitet takmičenja podigne na viši nivo. Pored tehničkih aspekata organizacije, povećan je i broj sudijskih mesta na samoj stazi, a vidno se vodilo računa o bezbednosti trke.

Posle zagrevanja u petak, u naredna dva trkačka dana učesnici, sve kvalitetniji i sve brojniji, borili su se žestoko ali fer i čisto, bilo je puno pravih sportskih uzbuđenja pa je publika, iako i dalje na žalost malobrojna, pozdravljala sve trke ovacijama i aplauzima.

Trkački vikend su otvorili takmičari klase 1, „mali N“. Najbrži na treningu je bio Nemanja Radović ispred Igora Franičevića i Todora Stamenkovića. I kroz cilj su kao prvoplasirani prošli isti vozači ali u nešto izmenjenom redosledu. Radović je tokom svih 10 krugova uspešno branio i odbranio prvu poziciju i odolevao svim napadima „multipraktik“ Stamenkovića koji se brzo probio napred. Razlika u cilju je bila nešto veća od dve desetinke, što dovoljno govori o borbi na stazi. Franičević je jedno vreme držao priključak ali se kasnije više skoncentrisao na odbranu trećeg mesta na koje je atakovao Željko Petrović. Vremena koja su ostvarili naši vozači: Stamenković Todor , 17:05.065, +00:00.287, 01:41.133; Petrović Željko, 17:09.060, +00:00.473, 01:41.365.

Real Motorsport Zanimljivo je bilo u klasi 1400N. Sa starta odmah su se idvojili Milan Margetić sa Peugeotom 106 i Dejan Rašević. U paru oni su brzo iza sebe ostavili ostatak klase i bili svoju bitku sve do momenta kada Rašević odustaje zbog loma homo-kinetičkog zgloba malenog Pola. Margetić tako polovinu trke vozi usamljen na čelu dok se iza njega vodi grčevita borba za ostala dva mesta na podijumu. U „voziću“ su non-stop Mandić, Filipović i Trbović. U fer i spotskom nadmetanju najuspešniji je Ivan Mandić ispred Gagija Filipovića. Uspeh za oba vozača je toliko veći jer je Mandić rano tog jutra, oko 06h, sklopio motor svog Peugeota nakon kvara na zagrevanju u petak.

Vremena postignuta u subotnjoj trci u ovoj klasi: Margetić Milan, 21:04.306, +00:02.697, 01:28.739; Mandić Ivan, 21:15.403, +00:11.097, 01:29.052.





Real MotorsportTokom nedeljne trke klase 1400N, ponovo je na čelu tokom cele trke odlični Milan Margetić, a na postolju posle trke je ponovo i Ivan Mandić Ćima ali ovoga puta na mestu broj tri. Margetić se u generalnom plasmanu sa dve pobede izdvojio ispred drugoplasiranog Mandića sa razlikom od velikih 14 bodova. U ovoj situaciji najzadovoljniji je Real Motorsport za koji nastupaju oba vozača. Postignuto vreme: Margetić Milan, 17:59.965, +00:03.196, 01:28.745; Mandić Ivan, 18:01.001, +00:00.531, 01:28.740.

Na sceni se osipa konkurencija jugića tokom nedeljne trke u klasi „mali N“. Subotnji pobednik Nemanja Radović odustaje odmah nakon starta zbog kvara na menjaču dok Igor Franičević trku napušta nakon problema sa lamelom. Na čelu trke je „vozić“ Stamenković-Petrović-Jovanović. Škripa guma, milimetri rastojanja i stalna smenjivanja u vrhu između vozača obeležili su celu trku. Odlučio je poslednji krug u kome Željko Petrović vozeći za Real Motorsport prestiže klupskog kolegu Todora Stamenkovića bukvalno nekoliko stotina metara do cilja i dolazi do prve pobede u sezoni 2012. Još nismo u posedu zvaničnih vremena u ovoj klasi.

Na kraju sumiramo utiske i zaključujemo - ono što je najvažnije i najlepše, timskim zalagenjem naših vozača ostvarene su klupske pobede oba trkačka dana, čime Real Motorsport utvrđuje vodeću poziciju u šampionatu u disciplini Krug, i kući nosi dva sjajna šampionska pehara.

Izvori: Gonzaracing, Glas srpske

 


07.09.2012. – Prva generala Razrednog - intervju za Gonza Racing

Real MotorsportPrvi vozač Real Motorsporta nastavlja sa svojim „uvozavanjem“ u Mitsubishi, trkačkih kilometara je sve više pa sa nadom očekujemo odmeravanje snage sa inostranom konkurencijom.

Istini za volju ovoga puta prave konkurencije Stamenković nije imao. Kako je reli Ub doživeo priča nam sam Razredni – „Znajući da na Ubskom reliju neću imati pravu konkurenciju u vidu automobila iz moje klase i eventualno nekih stranih posada, pažnju smo usmerili ka pripremi vozila a zapostavili smo samu pripremu za takmičenje, pisanje radara, itd... Već nekoliko puta u mojoj karijeri mi se desilo da kada nema pritiska i pravog trkanja lako dolazi do nepažnje i izletanja što se i desilo na prvom BI. Naime, izleteo sam sa staze u relativno sporoj krivini i prilično oštetio auto. Dovukao sam se do kraja BI, zamenili smo polomljeni točak i nastavili krug brzinskih ispita. U servisu je ekipa vrhunski odradila svoj deo posla i auto je bio spreman za nastavak takmičenja.“

Real MotorsportO samim brzinskim ispitima kao i organizaciji relija Ub Stamenković kaže – „Sam itinerer relija je odličan, različita podloga i konfiguracija na kojoj se vozi, BI sa velikim prosečnim brzinama i otvorenim krivinama. Standardno za Ub publika je bila brojna i odlično raspoložena. Organizacija relija je bila vrhunska, stvarno mi takmičari nismo osetili nikakve probleme u toku održavanja relija iako ih je bilo. Osim malih kašnjenja na startu nekoliko BI ali to je sastavni deo ovog sporta. Sada je na redu Zlatiborski reli za koji ću se spremiti i nadam se da ćemo imati nekog gosta iz inostranstva. Naravno sedam dana posle ide i Serbia Reli koji će biti vrhunac ovogodišnje reli sezone i pravi test za mene, ekipu i automobil.“


Real MotorsportI na kraju Stamenković se okrenuo na aktuelnu srpsku reli scenu u celini i kolege koje su svoju borbu vodili u nižim klasama – „Što se tiče ostalih takmičara sa Ubskog relija, istina je da je broj mali shodno prilikama u našem sportu ali se primećuje jako kvalitetan sastav u klasama. Pokazalo se da je SAS-ov potez smanjenja broja klasa i gašenje šupljih doprineo kvalitetu samog relija. U N3 imamo najkvalitetnije takmičare u šampionatu, predvodi ih Srđan Višnjić koji je opet pokazao da je vrhunski relista. Na žalost motor u njegovom Cliu je otkazao. Tu je i Dika Zečević koji ima sve predispozicije za pobedu i mladi Živko Gajić koji je standardo odličan na ovom takmišenju. Mladi Nikola je završio svoje prvo reli takmičenje, doduše ošekivali smo ga na kojem stepeniku više ali to samo dokazuje koliko je reli kompleksan i zahtevan. Još da se vrati i Vladica Rabrenovicć pa da publika ima šta da posmatra na narednim relijima. U malom n-u smo imali punu klasu i odličnu borbu a iznenađenje je bio Ivan Maksimović koji na žalost nije završio trku zbog izletanja na poslednjem BI. U 1.4 N-A nismo imali potpun broj takmičara. Favoriti Petar Matović i Mile Cvijetičanin nisu nastupili. Nadam se da će na preostala dva relija rešiti probleme sa svojim vozilima i nastupiti. Jovana Jovanović je završila reli, što me raduje. Mnogi misle da je mogla i bolje i brže ali posle izletanja i havarije na BG reliju trebaće joj još par takmičenja da se potpuno oslobodi.“ – detaljan je Todor u svojoj izjavi.




 


29.07.2012. - Brdska trka Lopare

Real MotorsportU nedelju 28. i 29. 07. 2012. u organizaciji AMKK "Feromont SPORT" održana je brdska trka "LOPARE 2012" u istoimenom mestu na obroncima planine Majevica na severu Bosne i Hercegovine. Takmičenje je održano na stazi Jablanica dužine 2,620 m. Start trke je bio 250 m nadmorske visine dok je cilj na 443 metara iznad nivoa mora što ovu stazu svrstava u jednu od najstrmijih u regionu. Zbog dužine staze (najkraća u regionu) vožene su tri trke.

Ovogodišnja trka ostaće zapamćena po neverovatno malom broju učesnika zbog bojkota vozača iz BiH, odnosno kao trka bodovana samo za prvenstvo Srbije gde je svaki vozač bio sam u svojoj klasi, a u kojoj je ubedljivo pobedio Todor Stamenković sa Lancerom EVO IX. Ipak užitak za publiku nije nedostajao, kao ni novo obaranje rekorda. Stamenković je vozio kao da u klasi ima bar još 10 protivnika i iz krivine u krivinu dizao prašinu za sobom što je rezultiralo novim (ne)zvaničnim rekordom staze...

Ni Ivan Mandić nije uskratio publiku za uzbuđenje te su isti znali prokomentarisati da je sigurno u 106-ici neki 2,0 motor!? Miloš Spasojević je u klasi 2 bio „sam za sebe“, te uprkos nagađanjima da neće voziti punim kapacitetom, postavlja novi rekord staze u klasi 2.

Real MotorsportNa kraju dana sve pohvale idu Todoru Stamenkoviću na neprikosnovenoj vožnji ali u izjavi za YU-Sport, vozač Real Motorsporta je bio nešto skromniji.

„Bojkot je bacio senku na celu trku, odnosno na pola trke,“ – smatra Toša zbog odustajanja čak 15 vozača i dodaje, „Simić me je na treningu dosta namučio. Na trci, čujem, je imao problema sa lamelom ali je odlično vozio kao i Miljković kojeg moram da pohvalim. Ja sam imao problema sa trakcijom. Možda zbog guma koje su za reli; staza dobro drži, možda set-up nije bio dobar“ – upitno dodaje Stamenković koji po prvi put nastupa na brdskoj trci u Loparama. „Moram da pohvalim i klupske kolege Mandića i Spasojevića koji su odlično vozili a Spasojević je čak i oborio rekord staze u svojoj klasi što je za svaku pohvalu.“

„Zahvaljujem se sponzoru Real Motorsportu. Još jedna pobeda je iza nas i idemo do kraja – do klupske pobede u prvenstvu. Sada je na redu brdska trka na Tari a sedam dana nakon toga i reli Tara u organizaciji Real Motorsporta.“ – dodaje Todor Stamenković i obećava još dosta druženja ove godine, naročito „na krugu“ Batajnica i Zalužani.

Real MotorsportViše o atmosferi na treningu, o incidentima oko staze kao i propustima organizatora zbog kojih su vozači iz BiH bojkotovali trku, možete pročitati ovde.



(Fotografije su vlasništvo portala yu-sport.com)


(Izvor: yu-sport.com)

 


FAM Kruševac, 21.juli 2012. - Četvrta brdska trka Otvorenog šampionata AMSS

Real MotorsportU organizaciji ASK Sprint Racing Team-a 21. i 22. jula 2012. na Čokotinom brdu iznad Kruševca održana je četvrta brdska trka Otvorenog šampionata AMSS, koja se bodovala i za regionalni FIA KUP Bezbednost na putevima. Očekivao se nastup preko 40 vozača iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Hrvatske i Crne Gore u trci koja se boduje za čak pet šampionata. Na žalost, pored hrvatskih nisu se pojavili ni vozači iz Crne Gore, specijalisti za brdske staze, tako da regionalni KUP ponovo ostaje samo jedna sjajna ideja. Što se tiče srpske auto scene, ponovo je bilo najviše vozača u “velikim” automobilima.

Tokom subotnjih treninga, u skladu sa očekivanjima većine poznavalaca automobilizma, naš Todor Stamenković u Mitsubishi Lancer-u EVO 9 bio je ubedljivo najbrži, 1.8 sec ispred Vidosavljevića, dok je trećeplasirani Darko Božilović zaostajao još toliko. Ipak, na izmaku dramatičnog trkačkog dana u nedelju 22.7. na pobedničko postolje popeo se gost iz Bosne i Hercegovine, Branimir Brano Simić, koji je konstantnom i dobrom vožnjom pobedio u svom Mitsubishi Lanceru EVO VIII . Nedeljnu trku su obeležila dva odustajanja. Reč je apsolutnom favoritu, našem Todoru Stamenkoviću, i „Letećem Makedoncu“ Igoru Stefanovskom. Oba vozača su izletela sa staze u trećoj vožnji i pritom bitno oštetila automobile. Na žalost bravurozne vožnje i jednog i drugog asa završile su se u kukuruznim poljima Čokotinog brda. Srećom, niko nije povređen, ni od takmičara ni od publike. Makedonac je prošao dosta gore i njegova Honda Civic doslovce je uništena nakon serije prevrtanja. Stamenković je završio sa lakšim oštećenjem prednjeg dela Lancera. Oba vozača su bili žrtve peska pored staze koji ih je pri velikim brzinama „izbacio“ iz idealne putanje što je rezultovalo teškim izletanjima. U trenutku incidenta, u trećoj vožnji dana, Stamenković je imao ubedljivo najbolje vreme, sa preko šest sekundi prednosti, dok je Iđe imao preko 3 sekunde prednosti u svojoj klasi. Ipak, Simić koji je se sa ovom stazom upoznao tek na treningu, i koji je u prve dve vožnje Brano imao zaostatak od po tri sekunde po vožnji za Stamenkovićem, u trećoj vožnji odvezao je najbrže od svih takmičara. Nešto sporiji je bio domaći vozač Darko Božilović zaostavši svega 0,4 sekunde. Treće mesto zauzeo je Nemanja Milovanović sa BMW-om E46.



Real Motorsport Što se tiče naših klupskih rezultata, naš Ivan Mandić osvojio je 1. mesto u svojoj klasi, Miloš Spasojević bio je u klasi četvrti, tako da je Real Motorsport kao klub osvojio ukupno 3. mesto.

Rečima Petra Jankovića (gonzaracing): „Todor, perjanica Real Motorsporta, koji svakim danom stiče sve više i više fanova, ovoga puta kući je poneo jedino pehar „Duh trke“, specijalno priznanje koje dodeljuje organizator ASK Sprint Racing svake godine onima koji su proneli „duh“ takmičenja i doprineli da sama trka bude još bolja.“

Što se tiče same organizacije takmičenja, u aktuelnim uslovima ASK Sprint Racing je kao dobar domaćin odradio odličan posao. Ovogodišnja manifestacija prestavlja i korak dalje u odnosu na 2011., a uz manje propuste koji se odnose na rad policije i obezbeđivanje nesmetanog pristupa pratećim ekipama i gledaocima, sve je teklo besprekorno.

(Izvor: gonzaracing.com, yu-sport.com)

  



Užice 08.07.2012. – Auto-slalom „Srcem za Pavla“.

Real MotorsportU organizaciji ASK Užice Rally Teama u nedelju 8.7.2012. u Užicu je po prvi put održan auto-slalom kao deo humanitarne akcije „Srcem za Pavla“ a sva sredstva skupljena od strane sponzora i učesnika biće uplaćena u fond za lečenje mladog Užičanina Pavla Milutinovića.

Na stazi se našlo ukupno 34 automobila, uglavnom privatnih, podeljenih u tri grupe. Pored amatera učestvovalo je i nekoliko aktivnih takmičara sa srpskih reli staza, pre svih Todor Stamenković, Nenad Mirković, Predrag Stojkanović i Tomo Nikitović.

Pobedu na prvom slalomu na ovim prostorima odneo je Radoslav Drašković u fenomenalno pripremljenoj Zastavi 750 (0:02:47), sa prednošću od 4 sekunde u ukupnom vremenu ostvarenom u 2 vožnje u odnosu na drugoplasiranog Todora Stamenkovića koji je u prvoj vožnji bio najbrži sa vremenom 0:01:24. U ukupnom vremenu drugo mesto izjednačio je i Predrag Stojkanović vozeći za MAXI tuning Bajina Bašta.

Ivan Jeftić, ispred ASK Užice Rally Teama, najavio je da će u septembru biti organizovan prvi pravi auto-slalom po FIA pravilima. Biće to pozivna trka kao najava prve kompletne sezone ove discipline u narednoj godini. Za ideju, realizaciju i humanost sve čestitke ASK Užice Rally Team-u i svima koji su imali udela u prvom humanitarnom auto-slalomu „Srcem za Pavla“.

(Izvor: gonzaracing.com)

  



Grobnik, 22.-24.06.2012.

Real Motor GrobnikZa nastup na Grobniku, legendarnoj stazi u blizini Rijeke, poslednjeg vikenda u junu mesecu, u organizaciji Hrvatskog auto i karting saveza i „Automotodroma Grobnik“, srpski vozači najavili su još bolje vožnje od onih prikazanih u Banja Luci. Generalni sekretar Srpskog auto saveza Dejan Stojić istakao je da mu je drago da će u Hrvatsku ići ono najbolje što Srbija ima u kružnim trkama i što se SAS izdvojio kao prva liga vozača Srbije. Krenulo se, dakle, s puno entuzijazma.

Nakon dovijanja za prevoz vozila uglavnom u sopstvenoj režiji, pomne pripreme vozila i kritično važnog opremanja vozila novim pneumaticima (jer poznato je da Grobnik „jede gume“), vozače je na stazi dočekala bura – ali ne i navijačka. Iako je organizacija samog takmičenja bila ponovo vrhunska, što važi i za tehničke karakteristike staze, opreme i organizacije oko nje, potpuna medijska tišina je pratila ovu trku koju je na Grobniku je posmatralo možda par stotina gledalaca, i to onih koji su blisko vezani za sam sport. Ostatak Hrvatske i regiona bio je negde drugde. Dakle, veliki propust u domenu popularizacije trke. Velika trka FIA kupa - Akcija za sigurnost na putevima, Velika nagrada Hrvatske, trke koje se boduju za prvenstvo Hrvatske, šampionate Bosne i Hercegovine i Srbije, kao i Otvoreno međunarodno prvenstvo Slovenije - medijski nisu zastupljene ni na portalima državnih saveza, a kamoli u drugim sredstvima informisanja. Očigledno je da su nastupili teški dani za auto-moto sport u regionu. Vozači i klubovi iz Srbije bili su najbrojniji, i s pravom je rečeno - da nije naših vozača trka na Grobniku bi doživela fijasko. U najjačoj klasi praktično nije bilo drugih na stazi.

Real Motor GrobnikNaši vozači osvojili su prvo i drugo mesto u Klasi III – Milan Margetić i Ivan Mandić, a posle Grobnika popeli smo se na PRVO MESTO U KLUPSKOM TAKMIČENJU U DISCIPLINI KRUG. Možda i favorit u klasi Mali N, sjajan posle treninga, Todor Stamenković je imao peh - u najnezgodnijem trenutku, van domašaja tehničkog dela ekipe, polomila se ručica menjača na Jugiću. Više sreće sledeći put!

Rezultati trke FIA Kup Akcija SNC:
N 1: Pokos (Hr, Zanatlija) 22:04,887 minuta, 2. V. Nežić (Hr, Buzet autosport, oba Honda Civic TypeR) +7,362 sekunda, 3. Miljković (Srbija, Honda Civic) +50,188, 4. Knego (Hr, Dubrovnik racing, Renault Clio RS Ragnotti) +50,779, 5. Zečević (Sr, Peugeot 206) +52,037,… A/SP/H/E1 1: Vesnić (Opel Vectra) 20:12,588 minuta , 2. Kastratović (Renault Clio) +11,926 sekundi, 3. Komnenović (Opel Vectra) +29,497, 4. Đelmaš (Peugeot 406) +1:00,905, 5. M. Milovanović (svi Srbija,Ford Focus) ++1:28,950,… Pobednici po klasama: N2 Margetić (Srbija), N4 Pokos (Hr), A9 Milovanović (Srbija), E1/11 Mašić (Hr), E1/12 Radošević (BiH), E1/15 Vesnić (Srbija), H12 Krota (Hr), H14 Golać (BiH).

Rezultati po klasama posle nedeljne trke za šampionat Srbije:
Klasa I
1. Nemanja Radović 24:10.306
2. Petar Jovanović 24:10.394
3. Petar Miloradović 1 krug
Klasa II
1. Viktor Davidovski 20:14.896 (11 krugova)
2. Milorad Simunović 20:26.996
3. Miloš Spasovević nije završio
Klasa III
1. Milan Margetić 23:33.393
2. Ivan Mandić 23:44.275
3. Branko Ćopić 23:47.080 (kažnjen sa 20 sekundi)
Klasa IV
1. Nikola Miljković 22:55.075
2. Vladimir Zečević 22:56.924
3. Živko Gajić 23:48.434
Klasa V
1. Mirko Milovanović 21:41.538
2. Dragan Stojković 21:43.896
3. Žarko Terzić 21:47.722
Klasa VI
1. Milovan Vesnić 20:12.588
2. Zoran Kastratović 20:24.514
3. Pavle Komnenović 20:42.085

(Izvor: Automagazin.rs)

  


Kružna trka Banja Luka, 02.-03.06.2012.

Real Motor BanjalukaPrva kružna trka u regionu za takmičarsku sezonu 2012. - nagrada Bell rafinerija ulja 2012. na stazi Zalužani kraj Banja Luke vozila se za sedam šampionata. FIA CEZ, FIA KUP AFRS, Otvoreni šampionat AMSS-a, Šampionat AF CG, Prvenstvo RH, Šampionat BiH i otvoreno prvenstvo RS.

Prvi dan takmičenja na kružnoj trci u Banja Luci obilovao je uzbuđenjima. Nakon završenih trening vožnji koje su prošle sa nekoliko sitnih incidenata, trkački dan započeo je nadmetanjem jugića klase mali N. Na startu se pojavilo deset takmičara ali njih osam je stiglo do cilja. U fer i sportskoj borbi najviše znanja i umeća pokazao je „univerzalac“ za volanom, Todor Toša Stamenković. Nemanja Radović je drugi a Đorđe Milošević treći.

Sa nestrpljenjem se očekivala i trka Divizije 2, grupe N, u kojoj su zajedno nastupili takmičari iz klasa N2000 i N1400. U jačoj, u duelu Hondi Civic, sumrak favorita. Hrvat Ivan Pokos koji je bio ubedljivo najbrži i na treninzima svoju dominaciju je pokazao i na trci i pored problema sa menjačem. Na njegovu žalost tehnička komisija je nakon trke utvrdila da je Honda za 1cm niža od propisane mere pa je Pokos diskvalifikovan. Nikola Miljković je slavio svoj 17-ti rođendan, ali sa staze poklon je izostao kada je, dok je držao sigurnu drugu poziciju, izdao motor Honde. Do pobede tako dolazi Hrvat Valter Nežić, drugo mesto je pripalo domaćinu Krešimiru Bodnaruku, oba sa Hondama, dok se na poslednje mesto pobedničkog postolja popeo još jedan od vozača koji vozi sve discipline, Vladimir Zečević u svom reli Peugeotu 206.

Real Motor BanjalukaZečević je, u svom izletu na kružne trke, izazvao i dosta gužve i pometnje, i u žaru borbe često se mešao u okršaj sa vozačima klase 1400N. Najgore je prošao Ivan Mandić koji je vidno iznerviran napustio automobil na kraju trke smatrajući da ga je baš Zečević omeo u postizanju boljeg rezultata. U svakom slučaju Dragan Gagi Filipović, u ex-šampionskom P106 Dejana Stojića, blago rečeno dominirao je trkom. Nakon fantastične borbe do druge pozicije stiže Crnogorac Mirko Vujačić dok je plasmanom na treće mesto Dejan Rašević iznenadio mnogr. Jedan od favorita za pobedu, Tripo Ivović, odustao je nakon incidenta na startno-ciljnom pravcu.

Na kraju je došao i dugoočekivani duel takmičara klase Super Production. Žarko Terzić je na startu izgubio prvu poziciju sa treninga ali je u direktnom duelu sa Darkom Božilovićem istu vratio pre kraja prvog kruga. Na žalost po Užičanina problemi sa „strujom“ su ga od pola trke usporili pa je Božilović iskoristio poklon i u svom prvom nastupu na kružnoj trci sa novim Ford Focusom zabeležio i prvu pobedu. Terzić kroz cilj prolazi kao drugoplasirani. Iza njih veliku borbu vodili su Mirko Milovanović i Dragan Stojković. Posledice su bile vidljive na bokovima automobila a kao pobednik iz ovog duela izlazi Milovanović. Milovan Vesnić, Zoran Kastratović i Pavle Komnenović u subotu su provozali jedino trening na kome je više nego ubedljiv prema očekivanju bio Vesnić.

Real Motor BanjalukaU nedelju je u Banja Luci osvanuo prelep, sunčan dan, koji se već do 11h pretvorio u paklenu vrućinu na Zalužanima. Visoke temperature teže su se podnosile usled ogromnih pauza između trka. Drugi trkački dan otvorili su vozači Divizije 1 a najinteresantniji su bili dueli unutar klase mali N. Todor Stamenković je ponovo sa starta krenuo kao prvi ali za razliku od subote konkurencija se nije odvajala od iskusnog Razrednog. Ipak, održavanje rastojanja je sve što su pokazali pa veće dileme oko pobednika opet nije bilo iako razlike u desetim delovima sekunde govore suprotno. Najviše borbe opet je bilo za pozicije 2-3-4 a poredak na postolju je indentičan kao i na prvoj trci. Nemanja Radović je drugi a treće mesto pripada Đorđu Miloševiću. Pored borbe za vrh trku je obeležio i duel dva Petra, Miloradovića i Jovanovića koji je na momente prelazio granice sportske borbe sa previše kontakta, ali u klasama gde se vozi jugo to je već uobičajena stvar.

Trka u diviziji 2 i pre starta je najavila uzbuđenja. Hrvat Ivan Pokos je nakon subotnje diskvalifikacije zbog visine svoje Honde izašao na start sa ciljem dokaže da je tehnički propust slučajan i da je dovoljno brz i bez „nižeg težišta“. Međutim na pit-laneu je primećeno da iz Honde curi benzin pa je automobil vraćen u servis. Srećom po Hrvata mehaničari su otklonili kvar ali je Pokos morao startovati iz pit-lanea. Kako se na kraju ispostavilo i da je startovao kilometar iza kolone opet bi pobedio jer tako dominantnu vožnju odavno nismo videli. Ivan je prvo nanizao vozače klase N1400 da bi na kraju stigao i prestigao direkne konkurente u klasi, trećeplasiranog Krešimira Bodnaruka i drugoplasiranog zemljaka Valtera Nežića. Na žalost nakon kvara na trci u subotu, drugog dana nismo gledali mladu nadu srpskog automobilizma, Nikolu Miljkovića.

Diviziju 3 uglavnom su sačinjavali vozači klase Super Production. Žarko Terzić nije sebi dopustio „luksuz“ od subote, Peugeot 306 je radio savršeno i ovoga puta prvo mesto nije dolazilo u pitanje. Iza njega međutim velika borba koja nakon trke umalo nije rezultovala velikim incidentom. Glavni akteri su bili subotnji pobednik Darko Božilović i Mirko Milovanović. Oba Forda su trku završila pre kraja a Božilović je bio vidno revoltiran i optužio je Milovanovića da ga je izgurao sa staze pri 150km/h. Sve ove borbe i duele najbolje su iskoristili Dragan Stojković i Rudolf Pešović koji su došli do pehara i bitnih bodova u nastavku šampionata. U trci za zaborav jugo hibrida najbolji je bio Viktor Davidovski. Trkački vikend je zatvorila divizija 4. Na žalost kako smo već nakon treninga najavili Vesnić, Kastratović i Komnenović bili su jedini vozači u vrhunskim E1 i ST automobilima. Milovan Vesnić je rutinski odradio posao a najveći problem su pravili ostali vozači iz divizije od kojih su neki zaostali i 6 krugova u odnosu na pobednika. Koliko su Vesnić i Kastratović bili dominantni govori činjenica i da je malo nedostajalo da za krug obiđu i trećeplasiranog Komnenovića. U svakom slučaju prvi trkački vikend regionalnog karaktera možemo oceniti uspešnim jer su uzbudljive trke u drugi plan stavile dešavanja van staze i duge, preduge pauze.

(Izvor: gonzaracing.com)

  


Brdska trka Avala


Reportaža magazina "Top Speed"

Real Motor AvalaNa obroncima Avale održana je treća trka Otvorenog šampionata Srbije u automobilskoj disciplini brdske trke. Trku je obeležio duel dva lokalna heroja - Dušana Borkovića i Todora Stamenkovića, obojice sa vozilom Micubiši lanser evolušn 9. U obe trke, stazu dužine 3.910 metara najbrže je prešao Todor Stamenković. Vozač kluba Real Motorsport, posle dva „penjanja” od podnožja do vrha, kako nalaže Pravilnik zbog dužine staze, zabeležio je ukupno vreme vožnje na obe trke od 04:43.340 min i zasluženo slavio.

Vodeći takmičar u Šampionatu Evrope u brdskim trkama, Dušan Borković (u istom modelu, Mitsubishi Lancer EVO IX), nije imao sreće. Već u prvoj trci, Borković je napravio grešku, što je rezultiralo oštećenjem automobila, pa je Pančevac stigao do cilja 23 sekunde sporije od Stamenkovića. U drugoj vožnji, Duca je stazu prešao za 02:15.700 min, što je dovoljno tek za 5. mesto u generalnom plasmanu Ako je za utehu, glavni favorit za pobedu, na treninzima je oborio rekord staze, prešavši je za 02:06.280 min.

Kišovito i maglovito prepodne nije smetalo velikom broju ljubitelja auto sporta da u velikom broju zaposednu sve pogodne i bezbedne lokacije za praćenje brdske trke u prestonom gradu, koja je organizovana posle duže pauze. Čak je i uoči starta prve vožnje kiša stala, tako da su takmičari imali uslovno rečeno pristojne uslove za maksimalno trkanje protiv štoperice. U prvoj vožnji Borković je do cilja sa probušenim pneumatikom koji mu se isprečio na sred staze, što je rezultiralo da kroz cilj prođe sa pristojnim vremenskim zaostatkom. Stamenković to svakako nije mogao da zna, jer je startovao minut kasnije i bravuroznom vožnjom po vlažnoj podlozi, maksimalno zagrejao publiku pored staze.

Real Motor AvalaU drugom penjanju Borković je bio bolji za nešto manje od 4 sekunde, ali to nije bilo dovoljno da nadoknadi zaostatak iz prve vožnje. Sportski pozdrav i čestitanje posle trke viđeni su između Borkovića i Stamenkovića, što čitavoj manifestaciji, koja je u potpunosti uspela daje poseban značaj.

Drugo mesto u generalnom plasmanu osvojio je Srđan Višnjić, a treći je na cilj stigao Vladimir Zečević, Željko Đunisijević je završio kao četvrti, a favorit Borković je zauzeo peto mesto. Sjajnu vožnju je prikazao i šestoplasirani Ivan Mandić, u automobilu Peugeot 106, koji je u zbirnom vremenu bio bolji od Živka Gajića (Renault Clio RS) za 2 sekunde.

Generalni plasman TOP 10: 1. Todor Stamenković 04:43.340, 2. Srđan Višnjić 04:52.900, 3. Vladimir Zečević 04:54.500, 4. Željko Đunisijević 04:59.880, 5. Dušan Borković 05:02.990, 6. Ivan Mandić 05:06.240, 7. Živko Gajić 05:08.230, 8. Bojan Smiljanić 05:14.250, 9. Branko Dukić 05:19.280, 10. Radoslav Vukosavljević 05:27.290

(Izvor: automagazin.rs)

  


Beogradski Reli, 28.-29.04.2012.



Prvo automobilsko sportsko takmičenja u Srbiji, 3. Beogradski reli, održao se 28. i 29. aprila na tri lokacije: na kartodromu Ada Huja i obroncima Avale i Košutnjaka. Pred posadama iz naše zemlje i inostranstva bilo je ukupno 224.20 kilometara. Planirana ukupna dužina takmičarskog dela relija iznosila je 64,61 kilometar, podeljeno na 9 brzinskih ispita. Novinu u odnosu na prethodnu godinu predstavljao je superspecijalni ispit Ada Huja (1,61 km), sa startom u subotu 28.4. u 20:23. U nedelju su bila predviđena dva brzinska ispita, Avala (7,53 km) i Košutnjak (8,22 km), po četiri puta.

Ceremonijalni start trećeg izdanja Beogradskog relija održao se u subotu, 28. aprila, na platou ispred Skupštine grada Beograda. Posle mnogobrojnih izazova, pre svega za organizatora, a manje za vozače, na cilju ispred Gradskog dvora, pojavilo se 14 posada iz zemlje i inostranstva. Šest održanih brzinskih ispita, od devet planiranih, najbrže je savladao Krum Donchev, u automobilu Peugeot 207 S2000.

Problemi za organizatora, ali i za publiku, koja je s nestrpljenjem očekivala prve takmičare, počeli su zbog problema u stvaranju bezbednosnih uslova za start takmičenja usled kojih su otkazani brzinski ispiti Avala i Košutnjak.

Beogradski Reli Takmičari su prvi put odmerili svoje snage na brzinskom ispitu broj 4. Već tu smo imali nekoliko iznenađenja. Todor Stamenković je u svom premijernom nastupu u automobilu Mitsubishi Lancer EVO IX, nadmašio svoje konkurente Zoltana Bessenyeya (Subaru Impreza N12B) za 2.2 sekunde i Kruma Doncheva (Peugeot 207 S2000) za 2,9 sekundi. Naravno, treba uzeti u obzir da je Donchev u Beograd došao da testira određena poboljšanja na svom automobilu (duže prenosne odnose u menjaču), ali mora se u razmatranje uzeti i činjenica da Stamenkovićev Lancer EVO IX nije imao odgovarajuće amortizere za Beogradski reli.

Na brzinskom ispitu "Košutnjak", organizator je pred sobom imao novi izazov, jer je drvo palo na stazu i blokiralo prolazak takmičara. Nakon što, u relativno kratkom roku, drvo uklonjeno, takmičenje je moglo da se nastavi. Donchev je uzvratio udarac, nadmašivši Stamenkovića za 1,4 sekundu, a sličan tempo, Bugarin je držao i na šestom brzinskom ispitu (Avala) pobedivši Stamenkovića za 1,7 sekundi. Zoltan Bessenyey sve teže je pratio ritam vodećih. Sličan poredak u TOP 5 smo imali i na sledećem prolasku brzinskim ispitom Košutnjak. Na brzinskom ispitu Avala 4 (brzinski ispit broj 8), teško izletanje imala je Jovana Jovanović, koja je, kao i njen suvozač Milan Novaković, prošla bez težiš povreda. Vodeću poziciju u klasi 2, zadržava Nikola Ratković u Peugeotu 106, ispred svog jedinog preostalog konkurenta, Mila Cvjetičanina u vremešnom Zastava Yugu.

Na poslednjem brzinskom ispitu, nova drama. Vozač sa startnim brojem 0, mladi Nikola Miljković (Honda Civic Type R) izleteo je van staze, oštetio svoj automobil i tako ugrozio nastavak takmičenja. Podsetimo, Nikolin nastup nije imao takmičarski karakter i zato je ovakva vožnja bila apsolutno neopravdana. Želju za brzom vožnjom i "probijenjem granica" najmlađeg šampiona u istoriji našeg autosporta, možemo da razumemo, ali ne i njegove "savetnike", koji očigledno nisu dovoljno informisali Nikolu o funkciji njegovog nastupa na ovom takmičenju, kao i odgovornosti koju ta uloga sa sobom nosi, a to je da organizatoru prenese važne povratne informacije o stanju brzinskih ispita i tako unapredi jedan od važnih aspekata bezbednosti na reliju. Srećom, ovo izletanje nije imalo većih posledica po posadu, ali je uticalo na završnicu relija, jer je ovaj brzinski ispit privremeno zaustavljen.

Nakon što je oštećena Honda Civic Type R pomerena sa brzinskog ispita, takmičenje je nastavljeno. Iako je na ovom brzinskom ispitu najbrži bio Todor Stamenković, na cilju ispred Gradskog dvora pobedu je slavio Krum Donchev. Bugarin je u superiornom automobilu, bio samo 9,3 sekunde brži od Todora Stamenkovića u Mitsubishi Lanceru EVO IX, dok je Bessenyey "kasnio" 25,7 sekundi...

(Izvor: automagazin.rs)

  


"Uspešan početak sezone za Stamenkovića"

Real Motor AvalaKada je stigla vest da je "Todor Stamenković u Srbiju doterao Lansera EVO IX" svi su se iskreno obradovali ali iako smo se potajno nadali, malo ljudi je iskreno verovalo da se Toša može već na prvom reliju sezone uhvatiti u koštac sa mnogo pripremljenijim i uvozanijim inostranim posadama. Iako je u auto prvi put seo nekoliko sati pre tehničkog pregleda, sa setapom automobila za makadamske staze i bez pneumatika, Stamenković je odvozio reli za priču i u očima reli fanova Srbije izrastao u heroja.

Za početak Todor se osvrće na vreme pre i tokom relija – „Utisci sa relija su fantastični. Period pred takmičenje je bio stvarno frustrirajući, što zbog jako malo vremena koje smo dali sami sebi, što zbog problema koji su se pojavljivali jedan za drugim. Ipak je ekipa rešila sve jako uspešno, i pored nekoliko dana nespavanja uradili su savršen posao. Ostalo nam je samo da uživamo na brzinskim ispitima i da probamo da damo sve od sebe. Mislim da smo to i uspeli, automobil mi je legao vrlo solidno i ovaj tempo koji smo držali verujem da obećava. Kad se sve kockice slože, kada bude bilo novih guma i kada nabavimo amortizere za asfalt, verujem da ćemo biti konkurentni.“

Real MotorsportPored automobila za većinu je nov i klub za koji je Stamenković nastupio, Real Motorsport. O tome, kao i o daljim planovima Todor kaže – „Klub za koji vozim, Real Motorsport je mlad ali nije neiskusan jer smo bili zajedno i kad sam ja počinjao da vozim reli i kada mi je u ovoj istoj garaži spreman i Yugo grupe A i Peugeot 309 16v. Zadatak koji je pred nama je da automobil usavršimo i poboljšamo i siguran sam da ćemo to uraditi vrhunski. Najavljena je brdska trka Avala, što me iskreno raduje, samo ne znam hoćemo li uspeti baš da uradimo sve zadato na automobilu na vreme. Naravno, vozićemo kompletan Šampionat Srbije u reliju i jako me raduje što imamo konkurenciju u inostranim posadama. Najavljuju se i naši koji nisu nastupili na BG reliju tako da očekujem zanimljivu sezonu. Nemamo planiran nijedan nastup u inostranstvu ali sezona je tek počela, nikad se ne zna.“

Stamenković je poznat kao čovek koji živi za trke i koji ne propušta da se, ako se za to ukaže prilika, okuša u bilo kakvom brzom prevozu. Prošle sezone je uspešno nastupio i na kružnim stazama u klasi jugo a tragom nekih glasina nismo propustili priliku da ga upitamo za planove u toj disciplini – „Za sada nema planova za krug.“ – negativan je odgovor ali mi nismo toliko ubeđeni da je potpuno iskren. Na kraju Stamenković je iskoristio priliku da se zahvali svima koji su mu pomogli na BG reliju – „Želeo bih da se pre svih zahvalim navijačima a zatim i prijateljima na nesebičnoj pomoći. Pre svih Pekiju, Žuji i Vladi AP. Mom timu hvala od sveg srca, najbolji ste!“ – završava razgovor za GonzaRacing portal, Todor Stamenković.

Preuzeto sa portala gonzaracing.com